Wednesday, June 24, 2009

seram sejuk...

ohh..i'm in tension muds in between 2 days..broadband nie kena potong.
so,tergendala la everything my story(cheh..mcm la menulis blog sgt)hehehe..
sekarang sy tengah berusaha nak menjadi mcm cousin sy(my dearest nadia shalala)..
sy nak tiru die..nak tulis blog setiap ari.Even a lil bit story.it will better than no default in 1 month yea??hehe..

arini sy asyik tido je..sbb sy puase 1 rejab + keletihan 2 hari berturut-turut ke k.trg dengan kakak menguruskan wang yayasan aina..upah untuk ku??huhu..die bagi kami 50je..dpt la jugak beli kerongsang n sliper bunge-bunge..nanti upload gmbarnye ye..

seliper bunge-bunge gue..hehe

macam-macam crite g k.trg kali nie..kitorg bertolak dlm pukul 9.00 lebey la coz kakak sy suke bgn lambat..then,dlm perjalanan da rancang nak g tue..nak g nie la..kelakar btol.
then,sampai la kat yayasan untuk ambik duit aina.Pastu kitorg g mydin.saje mkn nasi ayam kat situ..then kitorg g jalan umah kwn-kwn kakak.mcm-mcm crite diorg.yg nie da kawin..yg tue pn da kawin.yg nie da dpt ank sorg..yg tue plak x kawin-kawin(kakak sy)hehe...then before balik singgah umah mak angkat kakak.

lepas maghrib baru kitorg bertolak balik. huh..dlm perjalanan tu..ngeri btol.

ade kat satu tempat nie kn..mmg gelap gile.yela,jln pantai kn..pastu tbe-tbe tgk cm ade org angkat lampu tinggi..then,kitorg tgk blakang,xde kereta pn..kakak pn tegur,lampu ape tue..
aku x tahu nak jwb ape..aku ckp kilat kot.tibe-tibe ade lori yang bawak gas petronas tu kat depan.kakak potong lori tu,coz lambat sgt kan..then,lori tu pn angkat lampu tinggi..2 kali lagi.
kitorg pn sumpah seranah la..pe hal lori tu angkat-angkat lampu tinggi..then,buat x tau je..

kakak plak wat hal..die main-main tutup lampu.aku pn marah la..kenape main bukak tutup,bukak tutup..die slamber je ckp..saje nak test,kalau x bukak lampu tu gelap x??
ee..of course la gelap kn??giler btol.aku marah la..
wat ke x nyala-nyala...ee,geram btol.sbr jela nga kakak aku yg x matured tue..hehe..

then,sampai umah mama pn marah la coz lambat..then,kakak cite kat baba pasal lampu-lampu tinggi tu..baba ckp,biase kalau ade lampu tinnggi 2 kali tue,baba ckp "ade la tu,die nampak pape kat kete kite"huh,seram sejuk aku dengar..gile btol..tobat aku x nak g da nga kakak..balik lambat-lambat gitu.hehe..

3 comments:

  1. dearest adik amal yg kusayangi, sumpah bile aku bc kamu punye story, meremang bulu roma aku! gilo ah! naseb baek i x ikut ntok yg seken taim ni! mmg seram sejuk weh! btw, ape tuh adik amal?

    ReplyDelete
  2. oh gila scary!i imagine ada langsuir lepak atas roof kete u,sambil menikmati bintang2,gila scary!

    ReplyDelete
  3. hahaha..lepak atas bumbung keta sambil silang kaki n usap2 rambut yg pnjg mengurai tu..pastu bile lori gas tu lalu dia angkat kening, sbb tu la lori tu angkat lampu tggi..hoho..

    ReplyDelete