Friday, June 26, 2009

kami ke dungun..

i'm going to dungun now.!!
waah..aku rindu sgt pantai-pantai nye.!aku rindu nasi lemak ikannye.!!
aku rindu zaman kuliah ku.!!aku rindu semue..

tak sabar rase nak bukak sem nie.aku rase cm lame sgt je cuti.Tapi bile bukak sem nie..mesti jadi malas balik.huhu..biase mule-mule nie je semangat.Last-last tak pun.hehe..

alhamdulillah..syukur alhamdulillah ya allah..terima kasih untuk hari ini.
aina da pun daftar kat uitm dungun..nanti keje aku ptg-ptg g melepak bilik aina la..da la die banyak makanan.mesti best nie.hehe..mimi plak dtg dungun ambik barang-barang die plak.she going to ipoh perak.hhehe..congratz mie,u dpt maktab.!it's nice to know u become tha great teacher soon.!!huhu..

semua orang gembira..aku n kakak je runsing. kakak dgn kerja nya yang belum dapat..aku plak risau dgn kerja lepass grad nanti. dapat ke tak la zaman-zaman gini.
doakan aku ye semua..nasib aku tak pernah seceria orang lain.Tapi aku redha..mungkin sekarang tak ade rezeki lagi.

::: cerita ke dungun:::

kitorg bertolak dalam kul 6ptg. lambat sangat sebab sebelah pg nye mama ade kelas tambahan..aina plak kemas-kemas.lambat jugak la bleh bertolak..

dalam perjalanan plak sgt la x best.econ baba rosak. terpaksa la bukak tingkap.
nasib baik lalu jalan pantai.dapat la angin yg besh itu.!!hehe..dlm kul 9 mlm sampai la umah sewa aku. mlm nie tido kat umah sewa aku..coz mama nak daftar aina pagi-pagi. bia dpt tingkat bawah.mama takut aina semput plak nak naik tinggi-tinggi. sian aina..
hehe..

sekarang nie..semua orang tgh pergi daftar.aku plak duk umah je.malas nak gi..mesti ramai orang.panas plak tue..so,duk umah lagi best.layan blog.huhu..

k la..nanti aku cerita lagi ye..luv u all.!!
luv khairul anuar juga.!!

1 comment:

  1. shekey'sluvskay,congrats to ur sistah,mimi.she deserves it.dia mmg rajin n hormat org tua,itulah rezekinya.as for u,i pray the best for ur future.

    ReplyDelete